TumDiDum..

Sköönt kväll igen... =) Nu kan man pusta ut då barnen är i säng, middagen avklarad och onsdagen snart slut...
Jobbat idag, dagarna bara rusar iväg..

Blir väl mest att ta det lugnt ikväll, gå en sväng med vovve och se tv om de finns något att se... brukar oftast inte titta tv på kvällarna på sommaren men just nu är de mer höstväder ute.. Fick ta på Elina mössa i morse!!
Starka kontraster från dööö varmt till kallt..

Skulle beställa några kläder men TJI fick man fanns ju typ inge av de jag ville ha.. =( Så nu sket jag i de.. Får ta nå gamla paltor som vanligt..

Vart ingen semester som jag tänkt med barnen, vi uteslöt de.. =( Hade såååååååååå gärna velat åka men som min gubbe säger man kan inte få allt, men när man inte kommit ur trotsen och man VILL då??!! *S*
Nåja får väl hoppas på nästa sommar, men som alla andra arb lösa så får man ju alltid jobb på sommaren då andra blir lediga...
Få se kanske man åker upp till Boden ett tag istället då.. Nått måste jag göra har ju inte ens varit på min obligatoriska Harads resa..=/

Nä nu ska jag läsa lite bloggar...

Kjamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0