Black...

Wohooo..
Alltså..Soc ska inte skämmas men man gör ju de ändå. Alla har vi ju inte riktigt lyckats ekonomiskt.. Även om jag alltid jobbat så har jag hamnat där nu igen pga att a kassan tog all stämplng TROTS att man gick en heltids betald utb... De suuuger... Vem fan vill gå på soc?? Man lever ju på de minsta av de möjliga... och sen verkar dom ta lönen av de man tjänar nu när man jobbar i sommar.. Hahaa så inge extra blir de.... Man känner sig som oförmögen att ta hand om sin egna ekonomi..
Nåja sak samma, viktigast för mig är ju att jag får in en fot så man kanske hittar ett arbete snabbare..=))
På Onsdag ska jag då ringa hemtjänst mm för att presentera mig, antar de är rätt svårt ju nu under semester perioden, men vem vet???

Va mer kan man hitta på??? Finns de nått arbeta man kan söka som man kan göra hemifrån??
Vill ha EGNA pengar, har ju satan jobba sen jag var 13 år.. Men Men...

Känns som jag bara klagar nu... Men har de ju bra med..
Dessutom e jag van leva snålt.. så är ju ingen nyhet...
Värsta just nu är att jag brukar ha mat men de har jag inte nu och äger 20 kr.. =( Inge snus heller...Inge diskmedel... m.m
De suger...

Nåja inge ont som inte har nå gott med sig.... De vänder snart...

Tur jag har min gubbe och barnen... =))
Ska sova där imorron, barnen vill va där vaaarje dag.. Dom gillar Magnus super...

Jobbet har gått fin fint idag... :)) Trivs bra känner alltid så fort jag kommer in i ett kök att de är de jag vill göra och känner mig som hemma. Så att min utb var värd allt tid i världen är ett som är säkert...

Är då lika varmt idag me.. undra om de kommer hålla i sig länge??
Sov på golvet i natt... hihi.. Tog en madrass så de skulle bli lite svalare... Men drömde en massa skumma drömmar...
Förmodligen för man visste man skulle upp kvart över fem på morgon och dag nr 1 blir ju alltid lite konstigt då.
Så nu är jag rätt trött...

Ska ta en kall dusch och hoppas på att lillan somnar snart... Ungen är över 3,5 men måste fortfarande sova på dagen, vilket hon inte gjort idag för jag ville se om hon orka men TJI fick man.. Så hon somna till en stund nu på eftermiddag och då är de kört kvälls tid..
Så imorgon får hon vila en stund på dagis så hon kommer i säng i tid...

Nä nu kall dusch sen tvättis...

NattiNatti från en glad men trött myspysan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0