FET....FETARE...FETAST!!!

Jag är LESS LESS LESS....
Inte på något el någon el så... På MIG... Att jag ständigt sviker mig själv... Att jag inte lyckas!! Lyckas ta tag i något som egentligen är så lätt, vet ju de har ju gjort de förr....
Finns ingen annanjag kan skylla på om man så önskat är ingen som tvingar i mig maten... Tyvärr.. heheee!! Hade kanske varit lättare då...
Vill NER NER i vikt NUUUUUUU...
Vill kunna köpa kläder i "vanlig" strlk inte flåsa och vara fet...
Har återigen satt igång me ny bantar kur få se hur länge jag lyckas hålla den... SKA SKA...!!

Vill ju inte operera mig  även om de känns som att jag ska ta kontakt, men väntetiden är lång...
Hade en tid varför tog jag den inte då??
Fast tror inte jag är berättigad då till en op som jag var då... har för lågt BMI nu...
Skulle kanske gjort, de men var så rädd att de skulle misslyckas..

Ingen som inte varit fet vet inte hur de känns då man tittar på sig själv å allt väller över...
Vissa dagar så kan man tycka el känna sig fin, de gör man. Men sen vissa dar e hemsk...!!
Vill, Ska och Kan DET VET JAG!! ALLA KAN men de är så lätt å vara kaxig, man stirrar på vågen och varje gram räknas..
Man lurar sig sjäkv. Det är ETT MISSBRUK MATMISSBRUK!!
Precis som man är rökare, alkis el knarkare... Jag MISSBRUKAR MAT.. OCh de ska man ta sig ur på egen hand det är inte lätt men de går...går...går!!!!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Det kanske är mycket på gång samtidigt, först flytt och sen ta tag i sig själv. Kanske om man låter allt ta sin tid och plats att man finner orken att sätta igång igen. Det är ju en stor förändring att flytta och när fler saker kommer över en kan det lätt bli för mycket...men jag vet ju inte allt förståss ;-)

Ta det i din takt och känn ingen press. Vet att man själv är sin största kritiker så ibland är det inte lätt alls.

Men ta en sak i taget så kommer det att kännas lättare att börja det är jag övertygad om =)



Kram!

2009-06-16 @ 10:17:24
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0