Glad Midsommar...

Kastar in ett litet inlägg lär väl inte bli så mycket bloggande i helgen.. har annat på schemat.. =))

I eftermiddag kör jag barnen till sin pappa, sen blir de grill och mys med Mr M.. =)) Vi ska förhoppningsvis få till bänkar runt grill platsen, den e såå fin.. Tänk att han byggde den för min och barnen skull...=)) Vet då att jag kommer använda den oooofta, dessutom har jag blitt BÄST på att göra eld utan diesel...DET NI!!! =))

Har precis kommit in efter en tur med stavar, har ju som sagt satt igågn med kolhydratfri diet... så nu ska jag fan i mig gå ner några kg till Åsele marknaden.. Ska belöna mig med en sak som ni kanske fnissar åt, men de struntar jag i. Är något jag lääänge velat ha. Dessutom har jag gett mig fan på att sluta bry mig va andra tycker och testa de jag vill minst en ggn.. =))

Solen skiner, JA NI LÄSTE RÄTT!! Den strålar... :D Men blåser, fast va gör de i lä e de riktigt skönt ute...

Imorron blir de väl mest lugnt för på lördag morgon blir de bilen med riktining GBG... =) Ska bli såå kul träffa syrran å hennes gubbe...
Sen se ACDC... Ska ta massa kort.. =))
Lägga ut så ni får se...

Nää nu ska jag kila i duschen sen åter till tvättis...


Ha en bra, toppenmysigfin helg alla som läser min blogg.....

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0