Have you ever seen the rain coming down on a sunny day??

Hmm regn och regn... =(( De suuuger...
Har varit på ams nu på eftermiddagen de var snabbt avklarat eftersom jag har semestervik under sommaren..Fick en ny tid iallafall men hoppas man fått jobb till dess...=)

Elina har smullit i vagnen en stund och Emanuel är ute och leker.
De är som lustigt att dom är lugnare hos Magnus än hemma hos mig.

Igår kväll var vi och fiska gick bra till en början men sen vart de gnäll och tjat.. som vanligt *SUCK*
Nåja bara bita i de sura äpplet och göra de bästa av det ÅKA HEM, fast egentligen skulle man nog stannat å lärt dom att inte gnälla.
Utan låtit dom roat sig ändå.
Inte lätt det här med barnuppfostran, önska man hade en starkare röst...hehee!
Är ju lite lustigt att barn oftare lyssnar mer på en kille än en tjej, varför???

Pratade med min goa vän Dessi som redan har en vuxen tjej och en son i ljuva tonåren och hon sa JENNIE så här är de med små barn.. *S*
Man kan lätt känna sig ensam med sina frustration å sin ilska, men finns INGA småbarnsföräldrar som inte känner de jag gör, och faktiskt dom helger man är ensam och ser andra barn så är inte mina såå mycket annorlunda motför andras barn. Fast visst kan dom gnälla speciellt Elina hon gör en galen men detta är ju perioder. Sånt som gör över med åldern. Och är ju bara nått år så är Emanuel sju sen vid åtta ser man ju inte röken av dom.. =))
Snarar leta ihjäl sig efter dom.. Bara bita ihop och inse var i livet man befinner sig nu...

Som jag en ggn citerar "Den som inga barn har vet inte vad bekymmer är men den som dör utan vet inte vad lycka är!!"

Hade tänkt rensa klart rabatterna idag, men tji fick man. Inge skoj sitta på gräset då de är så här blött.

Imorgon ska barnen och hälsa på dagis för första ggn, ska bli super kul. Så dom får träffa barn och roa sig. Göra utlopp för sin energi. Sen är de nästan helg igen. Var tydligen kulturnatta här i helgen får se om man traskar dit en sväng. Är säkert skoj för barnen att kika lite.

Nä nu ska jag ta tag i disken och kolla vad barnen gör ute.

Förresten idag blir de färskpotatis och sill med gräddfil till middag, MUMMA!!

Pussar!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Huga ligen så äcklig mat ni äter:( bläääää jag hatar sill och Lelle älskar de:)

2009-06-10 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0