Hohooo..

Idag har dagen rusat iväg.. =))
Vakna tidigt efter en trevlig kväll i goda vänners lag igår... Mina goa vänner från Umeå var här vilket uppskattades såå mycket dom är så härliga.
Grillade och tog nån öl...

idag har vi varit på auktion... Sååå kul..magnus har shoppat lös jag fick mig en kavel och en zink tunna av min snälla svärmor... =))
Manne köpte sig en båtmotor av model hmm??? 1800 tal...
Men jag fick mig ett gott skratt...Magnus att å små bjöd typ 50 kr å nån bjuda över, sen gav han sig då skrek min pojk 160 kr...SÅLD!! Sa gubben..hahaaa!! Var bara betala och le... =))
Men sonen e lycklig... ;)))

Sen bar de av till kulturnatta.. för ponny ridning och ansiktsmålning... Var trevligt... =))
Nu sitter jag hemma och myser med gubben...

Kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

låter som en riktig bra och rolig helg!

Barn är då för roliga ;-)



Kram.

2009-06-15 @ 10:43:37
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0