Hot...Hot...Hot...

Sommaren har anlänt....DAMN så varmt... huvva..!! Alla som känner mig vet att jag inte är den största soldyrkaren som finns, gillar svala sommar kvällar...
Har dock trotsat solen idag och legat ute och solat en stund... =)))
Fick svalka av mig med trädgårdsslangen då och då...

Just nu puttrar köttgryta på spisen, så gubben får lite mat innan övningen dom ska ha...
Själv får vi se va jag hittar på ikväll...blir att gå med vovve i allafall....

Saknar barnen, e som tomt men samtidit ska jag passa på att njuta för nästa vecka börjar jag jobba...=))
Blir skoj, på fredag ska jag till Umeå och läkare, ska passa på att handla lite saker också när man e i storstan...

Hade önskat gubben var ledig nu så vi hade kunnat vara i hans stuga, men icke! Jour hela helgen, trist..!!

Nä nu ska jag torka svetten ur panna, ha det gott alla och glöm inte dricka vatten... ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0