Ja då var de helg då..

Fredag idagmen finns inga dåligt väder bara dåliga kläder... ;)

Har städat Magnus bil invändigt på morgon.... Så nu doftar den gott...
Har oxå skurat och dammsugit hela huset..
Blivit bjuden på Go Lunch av mitt hjärta....Haft sov morgon, även om min rara gubbe är såå omtänksam och tom kom hem och väckte mig kl nio...man har de inte lätt... ;)) Jag kan ju lätt sova till elva tolv om jag får...
Men han tyckte de räckte... :)))) han ska få igen...

Var en sväng på banken med så nu har barnen varsin fond där de sparas pengar till deras framtid..
Elina fick en orange gris att ta hem, då Emanuel redan har en sen tidigare som Magnus gett...

Var och hörde mig för om en 4 hjuling till Emanuel funderar ju på att spara ihop till en då han fyller år, vet hur GLAD han skulle bli... =))
Men vi får se..!!

Blir sill ikväll har lagt den i vatten så den ska bli lite mildare, MUMS!!
Ska även hem en sväng sen och hänga upp lampor och borra upp lite saker...sköönt då allt e klart.. :))

Tänke på en sak hur lycklig man är...

Lycka!!

Vakna av ett leende av min älskling
När barnen talar om hur mycket dom tycker om en
När en god vän ringer och säger hur man är saknad
När man får oväntade pengar över.
Sätta sig vid dukat bord
När man ser sina barn leka och tjuta av att dom har kul
Den spontana kramen som bara gör en så varm
Tak över huvudet och fina barn rum

Man kan ju räkna upp massvis med saker men man glömmer ofta de vardagliga och tänker bara på de som är extra. Men jag har alltid varit en sån som uppskattar de lite enklare. Inte massa tjafs utan de vardagliga lilla myset det som gör en gladast.
Men självklart är ju alltid spontana överraskningar helt super med...

Nu är de inte länge kvar till Gbg gissa om jag längtar???? =))
Undra om man kan ta me sängen från hotell rummet dom brukar allltid vara såå sköna..hehe!!

På Söndag kommer ev min gud son förbi har inte sett dom på ett tag, ska bli super roligt.
Han e ju tusan 2 år nu.
Hans mamma och jag har varit vänner sen gymnasiet då vi gick i samma klass, en super mysig familj. Dom bor i Västerås så blir inte tätt mellan ggr vi ses... =( Tyvärr!

Nä nu har golvet torkat så nu måste jag resa mig igen och dammtorka lite.. =)

Sug och Svälj Trevlig Helg..!! :))) .. Skit väder ute så trist... men






Kommentarer
Postat av: Jossan

Trevlig helg gumsan!

Hoppas ni myser ni med ;-)

Kram

2009-06-05 @ 17:11:02
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Dessi

De kommer uppdatering, har inte bara orkat och haft tid ska göra de ikväll el imorron så du blir nöjd...

2009-06-05 @ 19:14:14
Postat av: Dessi

De har kommit lite blogg idag uppdaterar i kväll vad som har hänt...

2009-06-06 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0