Jag gjorde de....

GRÄT till Hells`s Kitchen... hihi...Faktiskt andra ggn idag jag gråtit... Inte för jag är ledsen...
Men mitt hjärta blir så varmt då andra blir glada...

Anledning att jag grät tidigare var för att min son fick sin dröm uppfylld...Han har ju så velat åka i Magnus Corvette och nu när han fick höra att den skulle ev säljas (vilket den är nu) så körde Magnus han en sväng..
När jag sa åt Emanuel titta ut!!
Sprang han till balkongen du får åka nu sa jag..
Han titta på mig, fick så bråttom att han höll på springa ut i kalsonger, fäll nästan över skorna när han tvär vände, kände sig på rumpan JUST JA!! Inga byxor... Så sööt..
MAMMA SKYYYYYYNDA sa han... Drog på nå sktiga shorts å gummi stövlar sen tog de väl en sekund var han nere på gatan... Hela han var såå LYCKLIG....Klev in i bilen och mina tårar rann då mina killar åkte iväg...Så fina dom två bästa karlar jag har...:D :D

Han var som en stolt liten tupp då han kom tbax och berätta var han fått åka och hur fort de gått... =))
Tänk va sånt kan göra, de jag alltid menar och tänkt är inte saker som oftast gör en lycklig en upplevelse räcker sååå långt mycket mer, tyvärr hade jag inte kameran hemma.. =((
Nåja..
Men min sons dröm gick i uppfyllelse och mamma hjärtat log hela det.... Tack M för att du gav han en åktur... =)

Hehe har som lite trist när jag sitter å väntar på min ledsna gubbe som är på väg hem... Så jag bloggar och bloggar...

Slog just på en Rock Kanal på tvn.. :) Så kom en gamal Alice Cooper låt House of fire, den har jag diggat måååååånga ggr... :) Hihi tänk om man var 15 igen, USCH hade jag inte orkat däremot 20 hade jag velat vara... :) Veta de man vet nu och se va man skulle gjort annorlunda.. :))

En sak jag till har tänkt på är att sen jag börjat vara på nätet man har ju som bott där under sin singel period (var ju ens sällskap då barnen sov typ) så har man tappat helt allt de man lärde sig på svenskan.. :) Med meningar, komman och punkter. Skriver såå osammanhängade ibland..haha tom jag brukar få läsa om för att fatta va jag skrivit.. får nog göra en ordbok för data skadade som jag..:D

Nää nu ska jag ila iväg och ta nå kallt att dricka mina ögon håller på att falla ihop av trötthet...

NATTI NATTI.. !!

Kommentarer
Postat av: Jossan

...kommer oxå ihåg Alice Cooper´s "House of Fire" och minns =) det är faktiskt rätt skönt att kunna få bli nostalgisk ibland. Och sen inse att man har det riktigt bra där man är just nu.

2009-06-30 @ 23:12:04
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0