Jag har inte smält även om jag e söt som...

Fyyy för den lede så varmt... =)) Vet!! Man får inte klaga men jag kan inte råå för att jag inte är riktigt normal som älskar vårvinter mer än sommar...Visst tänker jag på ett dopp i de blå men längtar ännu mer efter skojter... =)) Få vara ute och grilla hoppas jag har fått ett riktigt jobb till i vinter då ska jag köpa av Magnus hans yamahaaa om jag lyckas lura han, blinka med dom blå..;)) Så jag slipper låna fall jag gör sönder något... Som jag ju e expert på...hmpff!!

Just nu bubblar de inom mig, e såå glad för alla som ska ha barn, verkar vara rena babyboomen just nu...Den ena med den andra berättar... =))
En av mina länkar (bloggare) väntar tvillingar, så hennes blogg kommer jag följa extra mycket... =) Så spännade med två.. första ggn jag får läsa och följa en stooor mage.. ;)) Är så glad för deras skull..
Få se om Jessica har en el två, kanske tre... men får hon tre då vette rackarn om jag vill vara barnvakt.. *S*

Annars rusar dagarna, har varit till Umeå idag och shoppat stövlar åt barnen och lite annat smått och gott som vissa Åsele bor behöver.. Har kutat fötterna blå efter ett shampoo som stod på beställningslistan, ENDA Stället som sålde de var de så klart slut på!!

Saknar mina barn, fasar lite för då dom kommer hem, brukar va lite jobbigt första dagen då dom vart hos sin pappa...
E alltid lite upp och ner.
Dom har ju en store bror som lär min son massa dumheter, de suuuger!! Men man får plocka ner han på jorden och from å med nu har han veckopeng och varje ggn han säger svordomar så kommer en krona ryka.
Har lärt mig att barn kan skilja på att de är olika hos föräldrarna. E ju själv skilsmässo barn så nog visste man hur man skulle göra beronde på vilken förälder man var hos..
För att linda dom kring fingret.. =))

Gubben har jour så blir en lugn helg här.. hade velat kidnappa han å åka till stugan el till Umeå på wheels...

Tror inte Ni kan förstå hur glad jag är att jag träffat denna man..=)) Jag mår såååååå bra!!

Till middag idag blir de röööding med broccoli mos... =) Inga kolhydrater inte... har varit duktig å gott lååånga promenader flera kvällar nu.. men ska erkännar har fuskat och ätit glass och en kaka... I övrigt e det alla kolhydrat fattig mat som gäller.....

På Måndag börjar jag jobba, ska bli super kul..=))

Nää nu ska jag döö i värmen lite till...

Ha en mysig helg alla mina nära och kära... !!

Va rädd om Er..!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0