KlagooooMuuuur...

1. DAMN Mannepannes tv verkar ha pajjat... =(( Saaaautan... Nåja tur de finns billiga på nätet får försöka få tag i en...
2. Manne´s säng gnissalar så jag fattar inte hur han kan sova i den.. HJÄLP??!! Måste få den tyst..
3. Hur ställer man in kanalerna via videon till tvn.. =(( Såå less måsta söka genom ALLA för att hitta rätt...
4. Måste ha arbetsskor och arbetskläder
5. Vill ju ge Emanuel en fiiin present då han fyller år
6. Varmt..Varmt..Vaaaaaaaaaarmt
7. Vill ha en cykel

Fortsättning följer.. :P

PS vill du med klaga så vassego.. ;)) Bara lämna en kommentar ska jag ta hand om dig som läser.. hehe!!
Förresten undra vilka som läser min blogg..lämna gärna en kommentar.. :))

Kommentarer
Postat av: Jossan

klaga gör gott vissa gånger och att blogga om det är bra terapi ;-)



OCH jag är ju en av dom som läser din blogg, givet!

2009-06-29 @ 10:53:43
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0