Kväll..

Lgh är som nästan klar nu, ska dammsuga barnens rum imorgon och sen är de tavlor och lampor kvar ...
Barnen sover som stockar..

Sitter och glor färjan och lyssnar på musik..

Kämpar med hungern ..SKA INTE ÄTA!! Var ute och gick raskt en 40 minuter med, stjärten ska i trim.....

Solen skiner ute och jag är svin trött...

Hoppas skatte pengarna kommer till helgen så man kan unna sig nå gott.. en gooo kyckling sallad e jag sugen på..

Mamma visste inte om hon skulle komma så få se va man hittar på är ju min första helg som inflyttad Åselebo...
Kjolen och stövlarna ska då på... =))
E ju barnledig är nog risk för några öl el vitt vin..:D Även om jag älskar mina barn så klart så är de ju dom barnledig helgerna man kan njuta och mysa och bara ta det lugnt.. Släppa mamma rollen och bara vara.. =)

E ju SOMMMAR!! Spela dålig musik på stereon och bara njuta.....
Men som sagt får se..
Kliar alltid mer i kroppen att få göra något på sommar halv året..
Gå med stavar ska jag då...ett som är säkert... :D

Hade velat åka till Magnus stuga el inviga grillen..
Fiska vara ute med båt... Men de hinns ju med oxå får man hoppas sommaren e ju lång..kommer dock jobba en del helger... men de ger ju pengar... =)))
Så klagar inte!

Nää nu ska jag ta en filt å dö i soffan....


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0