Liten lista att komma ihåg...

Först måste jag bara skriva, Emanuel var ute och lekte idag... Sen hörde ju ur de pusta och stöna och lät..Dörren öppnades och in kom ungen med en cykel utan däck... OJOJ tänkte jag!! Men var har du hittat den???
Tanten sa att jag fick ta den de var skrot, vi har en dam som bor i andra porten som verkar väldigt rar.
Hmm va gör jag nu?? Tänkte jag men han drog in den på sitt rum och har roat sig i timmar. Med att skruva och dona.
Vet var nog dumt att låta han ha den inne, men han frågade så snällt.. Men tror han får ta ut den imorgon och bara skruva ute, fast han är rädd den ska bli stulen...heheee!!

Summa Sumarum= Är oftast sånt som man inte tror är så kul att leka med som är de bästa saker.. =))

Jo första saken jag ska skriva är...

Detta är bra saker att ge Emanuel då han fyller år (alla frågar jämt och jag minns ju aldrig)

1. Cykel
2. En verktygslåda med riktiga verktyg
3. En ide om va han ska kunna skruva i som han gillar
4. Byxor
5. Pengar (han spar till en 4 hjuling)
6. TV spel
7. En radiostyrd bil
8. Ballonger han sett på ICA

Såå nu vet vi ni släkt och vänner!

Regnet öser ner ute och de suger... =((
Tvättar åt Magnus och har gjort en köttfärssås till middag, sen blir de att åka hem och mysa vid tvn.

Puts & Krom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0