Måndag Igen..

Hej Hopp Alla Glada Arbetande Människor..!!

Här kommer dagens första rapport.
Hemma med sjukt barn, Elina har febern stackarn och ont i magen.. =(
Äter inge men glass går i lass... hehee!!
Nåja bara dom får i sig det och vätska.

Emanuel är ute och kör cross (hans röda cykel) Cyklar här runt gården och studerar oci filosoferar.
Kanske han böjar känna sig hemma lite mer nu... =)))

Magnus jobbar och står i som vanligt, körde just förbi när han ätit och gissa om hans hejjar klack stod å vinka.. ;))

Har ju barnen denna vecka och helg med för att sen få SEMESTER!! Jippieeeeeee!!
Ska ju ner till gbg med min älskling. Lääängtar så jag håller på att dööö =)

Hoppas iallafall vi får en mysig helg ihop jag Magnus och barnen.
På Lördagen ska jag och barnen och självklart Magnus om han vill ner på hembyggds området är fint firanade där för barnen. Clowner, hoppborg mm

Fast varför pratar jag redan om helg??? haha!! E väl för så fort Måndag e avklarad går de fort till Fredag!

Nu ska jag göra ett litet test, MAGNUS om du är in och läser min blogg Så smsa mig nu för du är bjuden på middag i min lgh den 12 Juni. Så du får tacka Ja el Nej.. ;)))

Nää nu göra nå nytta..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0