Måndag Kväll....

Nu sover barnen har precis tagit ett bad och sitter och myser vid tvn, kikar Miami Ink och blir lika sugen att tatuera mig varje ggn jag ser de... =))
Dagen har vart rätt lång.. Trist och kallt ute..
Sover hemma i lgh ikväll, barnen ska vara på dagis halv nio imorron och jag var tydligen tvungen stanna med.. Men Ons och Tor ska dom vara ensamma där... =) Är inte de minsta orolig kommer gå fin fint...

Imorgon ska jag på ett aloe vera party va nu de är..antar de finna måånga olika aloe produkter, men sak samma. Skönt bara komma ut på något annat och träffa roliga vänner..=)

Elina har sån hosta, HUJJA!! Hoppas den fort går över... den här hostan hade hon i höstas oxå...

Gubben är på övning...så han har väl fått sig lite träning... =)
Just nu är jag sugen på att gå med stavar, imorgon kväll om de int blir allt för sent ska jag fråga mitt M om jag kan gå en sväng..... =) E ju såå skööönt...

Jag mår inte på topp idag, men vem gör de alla dagar??

Tror de är PMS varning på G...heheee!!

Nu ska jag se hundchoachen å lägga huvve på kudden... =))

Ha de bäst alla där ute.. !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0