Moooondag...

Idag bar de av till Umeå för att hämta barnen, så nu e de full rulle i huset igen... =))
Visst är de skönt med barnledigt men samtidigt så mysigt då dom kommer hem!!

Emanuel hade varit på akuten och hans öra var väldigt inflammerat, kan inte förstå hur en läkare missar de!!!! SÅ nu fick jag köpa svin dyyyra medeciner... Som förmodligen hade blivit billigare om jag fått hjälp i tid.
Som tur var hjälpte Magnus mig med pengar för jag e lika pank som en uteliggare... =(( Det är såå jobbigt e spy less på detta...!!!
Kan de inte bara falla ner ett jobb i skallen på mig....

Hatar att vara utan pengar... man mår dåligt... ångest och oro..
Dessutom ska man har råd att ge frukost, lunch och middag åt tre personer.

Regnet bara öser ner här i Åsele, trist men sant!!

Fick kroppkakor hos mamsen, MUMS!!! De var superduper.. :)))

Helgen har rusat iväg, men njuter med tiden med min M..
Var i väg på festen i Lördags men var inte där så länge.. Jag gjorde mitt bästa för att platsa, försökte följa me tjejerna när dom gick ut på bron, men TJI fick man. Känner ju inte dom så dom vända ryggen till och jag kände mig bara dum! Ena bruden där hon jag hyrde lgh av var ju så tillmötes gående då jag flytta in, men nu hejjar hon då knappt om ens.. Mysko men så är de ju i ett mindre ställe, alla håller ihop!! Så får väl se om man nånsin kommer platsa in..hehe!! Dessutom har hon redan sagt till Magnus saker om mig, så hon har väl bestämt sig för att jag inte är något att ha.
 
Magnus lira gitarr på festen han var så sööt... :))

Vi färdades på en super maskin dit den går nog typ 5km i timmen, på vägen hem satt jag på en stol på flaket å föll av...hahaaa!! Gjorde lite ont å andan for ur mig. Men tur man är som en katt med nio liv.. :))

Nu ska jag mest ta en dusch och ett bad och hoppas barnen snart somnar så man får ligga å glo tv..


Kramisar!!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Fn vad trist det är med såna brudar! Men tur att de visade sin rätta sida redan nu så slipper man ödsla tid på falska personer. MEN jävligt trist som sagt...

Hoppas att du hittar äkta vara snart. Du är ju en grymt bra vän ( iaf som jag kommer ihåg s ).



Styrkekramar från mig.

2009-06-09 @ 09:30:30
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Jennie

Joo precis, finns fler... =) Tar ju alltid tid och komma in i nå nytt.. =)) Är inte speciellt orolig precis som du säger, ingen tid å ödsla. Har träffat en go vän som jag vet kan bli en bra vän. Tack för kramen =))

2009-06-09 @ 11:00:55
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0