Onsdag kväll..

Gud vad veckorna rusar..... =)
Barnen har varit själva på dagis idag och de gick såå bra.. Fröken var så gullig så hon ringde och lugnade mamman.. ;)) De tyckte jag var super fint gjort..
Så dom och jag är nöjda..

Igår var jag på Aloe Vera party, dom har riktigt fina produkter.. =)) Min gulle gubbe tog hand om barnen.. =))
Var såå sugen att handla, men dyrt =(( Ska bli skönt jobba och kunna anmäla sig som spring vickare så man kanske slipper soc eländet och får liter mer ordning på sin ekonomi.

Någon som har tips på vad som skulle kunna funka att göra i lill kommun Åsele, nått eget typ??

Sitter just nu framför 3ans nya program, där dom gör om ett hus. Roligt program.. =) Rätt skoj att se oxå hur olika ett rum kan bli bara av att olika människor gör de..

Har färgat håret idag med, kanske vart lite för rött el så är de bara jag som inte vant mig, men kul med lite färg.. =) Man ser piggare ur, för är de nå den här sommaren gör en så är de trött... E ju rena höst vädret... BLÄÄ!!!

Tomorrow åker barnen till sin pappa så jag och Magnus ska grilla och mysa, Fredag blir lugnt och tiiiidigt på Lördag morgon bär de av mot gbg.... Ska bli så kul.. Gissa om jag lääängtar??????

Nää nu ska jag ta en snabb dusch sen krypa ner vid tvn...

Kramar till alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0