Onsdag...

Tiden går fort sa ju de i Måndags, när den e gjord e de helg igen... nästan! =))

Barnen badar å jag tvättar och plockar, imorgon åker dom till sin pappa... Ska bli skönt me lite ledig tid....
Ska njuta och gå med stavar, har hänt lite på vågen men håller de för mig själv än så länge, ska kämpa på!! =))
Hoppas jag hunnit några kg tills AC/DC konserten i allafall...
Måste färga håret ser inte klokt ut!!

Skulle behöva inhandla lite kläder också inför arbetet i sommar....

Jag trivs bra här jag och min Magnus pratade lite igår, har blitt lite rörigt så här i början, man måste ju hitta sina platser el hur ska man säga??
Inget har ju nånsin vart en dans på rosor i mitt liv. Kanske är mig det är fel på?? Förmodligen vill rätt men gör fel..  Men vill bara känna lugnet och veta?? Men veta gör man ju aldrig, vet inte hur man lär sig hantera sin oro?? Nån som har tips?? Men ska bara njuta nu.. Med min lilla familj, fast vi inte är en rikgit familj än under samma tak är de ju faktiskt MIN LILLA FAMILJ NU, det känns sköööönt.. underbart... helt otroligt...
Nu ska Ni få veta en hemlis..haha!! Nää jag ångra mig!!! Ska inte tala om de, men en ggn gjorde jag en sak.. =)

Det enda jag vet är att Jag är lycklig som har träffat denna man.. =)) Han kan konsten och få mig lugn! De har jag alltid sagt...
Mår bra med han.. =))
Det är ett som är säkert...

Jag vet inte varför jag har svårt och prata ibland det är som att jag alltid måste tänka genom saker innan jag kan uttrycka dom så de inte blir fel på något vis!
Måste smälta saker,känna efter och sen faller de på plats.. heheee!!

Det enda jag kan sakna faktiskt från gamla tiden i Boden de är de man gjorde där, träffa alla vänner över en grill plats, dricka öl surra skit, vara sig själv för en stund.. ;)) Där jag faktiskt känner alla och alla vet hur jag är..
Nått som är fånigt som jag saknar oxå är att bara glida runt i en bil och dricka öl lyssna på musik och surra med folk..Vet de är kanske 14 års aktigt men jag tycker de e sååååå kul.. heheee!! Jag skäms inte över mig själv för vuxen kommer jag aldrig bli. Drömmer ju om en jänk där man har chaufför å få glida runt överallt på träffar med min Älskling.

Nu till nå annat...

OJOJ om ni visste vikket fint hotell jag ska bo på med min Älskling...  WOW WOW.. =)) Alldeles vid Lisseberg.. =) dom har en pianobar på 24 våning om jag minns rätt, hoppas bara inte de e glas hiss dit! De var de i skrapan i Västerås, huvva så rädd jag var..
Men gissa om vi ska mysa.. ;))

Nää gott folk nu e de dags att gå till tvättis igen.. .!!

Have a nice day!!!

Mmmm som i Magnus, du e så underbar!! =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0