Phuuu...

Redan Fredag...Veckan har bara ruuusat iväg...
igår var barnen på dagis för första ggn dom gillade sitt nya dagis massor,... =)))
Emanuel fick sig en liten brutta dom var så söta..
Han steppa fram och fråga ska vi leka?? JAA sa hon och log. VIPS var dom försvunna ut sen lekte dom tills hon åkte hem, innan hon gick fick Emanuel en stooor puss på kinden hon vinkade och sen försvann hon med ett leende VI SES IMORRON..=)
Så nu har Emanuel pratat om henne hela morgonen och sa nyss innan han försvann ut, jag vet hon älskar mig... *Fniss*
Vem vet kanske Emanuels blivande fru..hehee!!
De börjas i tid.. ;))

Jag var ute och klippte gräs då himlen öppna sig, URK! VAR ÄR
SOMMAREN??????????????

Snart börjar jag jobba ska bli såå roligt... v 27 går start skottet... Hoppas hmm man ska ju inte säga så men typ att nån kaske slår sig lite hårdare så de blir ett längre vick ledit sen... hehee!!

Idag kommer mina gooa vänner från Umeå för dom saknar ju oss sen gillar dom oxå Magnus skarpt vilket e super kul, så vi umgås alla. Blir att  göra grill middag och mysa...

Nu är de dags att hänga tvätt...

Ha en trevlig kväll alla för de ska vi...!!

Magnus du e sååå fiiin älskar dina armar runt mig och ditt busiga leende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0