Så var andra dagen...

På jobbet avklarad... Trivs så bra är super roligt att ha något att göra...
Dagarna bara rusar, sover hos min Älskling men han är inte hemma...Åkte till Sollefteå för att se om han fick sälja sin Älskade Bettan (Corvetten) så har man tur blir man nr 1 i hans liv nu... *S* Dessutom kanske man får äran och ha finaste rumpan på gården.. ;))

Barnen har lagt sig och jag sitter och svettas, har just vattnat ute på gården, men mina blommor jag hade köpt har dött..=(( Har ju varit så varmt och jag har inte varit här på två dagar så TJI fick man... Nåja inge göra åt man kan inte hinna allt då man ska mellan två ställen...Fast visst e de trist, tur de är hyfsat fint i dom stora rabatterna... Måste bara sätta mig och återigen rensa upp ordentligt inför Åsele marknaden då huset blir fullt me folk..

Ledig imorron få se va de blir för väääder.. Dom har ju lovat åska som de blåser nu så kan de nog dyka upp och de behövs...

Kan man samla vätska på sommaren??? Asså jag känner mig konstant som en uppblåst ballong..är yr och känner mig allmänt knepig, kanske jag dricker för lite?? men jag kissar ju?? ..
Vette rackarn va de är....

Vet Ni nå hemskt har gått upp 10 kg sen jag träffa Magnus.. hahaa..!! Han gör för goo mat ÄR hans fel.. ;)
Men är väl ett tecken på att man trivs me... hihi!
Han har ju bara meeeer kärleks handtag att hålla i då det blåser.. :))

Nää Nu ska jag se strunt på tvn och vila lite steg ju upp tiiidigt i morse..

Kjamen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0