Snaaaaaart Helg....

Torsdag morgon, knottarna vakna fem i sex, jipieee!!
Blir en lååång dag men vad gör de ska skjutsa dom till sin pappa senare..
Så sen blir de lite semester för mamsen.... =)))

I luften känns de som höst igen.. =(( Blåser å små regnar, SVIN KALLT!! Trist...
Får dansa sol dansen så de blir fint i helgen.... 

Emanuel har roat sig me sin cykel på morron... Skruvat och donat... Kul att se när dom roar sig själv...
Elina har mest kikat film de gillar hon bäst...

Själv har man halv slumrat på soffan men nu har jag äntligen tagit mig ett bad och sitter här och skriver.

Ikväll blir de att sova me älsklingen.. =) Mysigt få vara på tu man hand och skämma bort han lite.. ;)
Klia ryggen och JA NI vet sånt karlar gillar...;))

Få se senare vad helgen bjuder på har inge alls planerat...
Ville ju ha sol så man får klä sig fint...

Stavar ikväll om de så åskar har jag bestämt!! Måste uuuuut...
Vågen visar ju rätt håll så jag är sporrad... =)

Nä nu ska jag surfa lite på nätet för att sen se va man ska hitta på en dag som denna..

See Yaa...!!




Kommentarer
Postat av: Emelie



Jadu, det kan faktiskt behövas ett lycka till. Fyfan för att må illa dygnet jävla runt, jag blir galen snart haha :p. Men folk försöker ju trösta mig med att det blir bättre SEN, men jag vill ju att det ska avta helt och hållet NU :). Min lilla Magnus får stå ut med en hagga ett par månader, men han har ju faktiskt sig själv och skylla också hihi :)

2009-06-05 @ 04:09:23
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0