Söndag...

Så var helgen över POFF!! Fort går de men ska inte klaga har haft en suuuuuuuuuper mysig helg med min Älskling... Vi har raggat med bilen, haft lite nostalgi och suttit uppe till halv två, två tiden och lirat Super Mario. Igår på eftermiddagen tog jag mitt första dopp... =))) Var inte ensam efter lite om och men så var gubben i oxå... Men de tog läääänge innan han tordes, FEEEGIS... ;))

Idag var de auktion, fynda två tomtar för 20 kr de ska börjas i tid..:D Fanns flera saker jag ville ha men som vanligt räckte inte pengarna till de...SUCK!!
Just nu är de upp och ner med stålarna återigen, en snara vore väldigt skönt... =(

Har hämtat barnen idag med.. =)))  Var sååå kul har verkligen saknat dom än hur man kan klaga så saaaaaatan va man längtar  när dom e borta... Så nu har vi haft en mysig eftermiddag med lite glass och myspys. De där med att jag skulle oroa mig för hur jobbig dom skulle va hade jag inte behövt. Dom var super härliga idag..:)) Inge bråk syskon mellan...Bara skratta och bus...
Har precis satt dom i säng för vi ska upp kvart över fem imorron... Ska ju börja jobba..=))

Sötsnöret ringde nyss... Varit på larm och var dö hugnrig nu men hans flamma fick skämmas gick ju hem å fixa mat så han får nog äta gårdagens sallad... = ) Fast så gooo som den var ska han inte klaga.. :P

Nä nu ska jag se klart tv serien på femman..
Ha de gött..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0