Följde en order.. =)

1. Tre namn jag lyssnar till: 
     Jennie
     Mamma
     Lill tjockis

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
    Att jag alltid försöker vända saker till postivt (än hur svårt de kan vara)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: 
    Osäkerheten och tro att jag aldrig duger

4. Detta är jag rädd för: 
    Ormar, Bli sviken

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
     En Kram
     Frukost
     Pengar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: 
     Röra en orm
     Vara otrogen
     Skita i att sköta de jag måste

7. Detta tycker jag om att göra:
    Skoter, resa, bada, skoja med barnen, picknick, lyssna på musik, glida runt me en bil, vara i M´s stuga

8. Detta vill jag göra just nu:
    Åka på semester
    Vinna massa pengar
    Ge min son en fin fin present då han fyller år
     Dricka en kall öl

9. Bästa känslan: 
    När jag slipper oroa mig för något och allt bara är

10. Värsta känslan: 
      Att bli sviken av den man älskar

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
      Omtanke, godhet, finns där när man mest behöver de, orkar lyssna och kan ge goda råd. Ömhet.

12. Är jag kär just nu? 
       JAAAA =))

13. Vill jag gifta mig? 
       Ja... =)  

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
       Äga en Jänkare
       Se thailand
       Bo i hus

15. Min käraste ägodel:
       Eftersom de ska vara en ägodel måste jag säga vitrinskåpet min farfar gjort till mig i 18års present

16. Något som jag vill ha i present:
      En hund

17. Detta har jag på mig just nu:
T-shirt, trekvarts byxor, underkläder

18. Favoritkläder: 
       Mjukis byxor och en stooor t-shirt

19. Favorithusdjur:
       Hund


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: 
       Allt mellan himmel och jord, svenskt till hårdrock till dansband 

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: 
       Kom Änglar- Lars Winnerbäck
       Pokerface-Lady Gaga
       Minns int va den het men Frida Snell sjunger

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
       Roligast : Hemkunskap
       Tråkigast : Gympa

23. Stjärntecken.
       Vattuman

24. En bok jag gillar: 
       Inte som andra döttrar

25. En film jag gillar:
       Sällskapsresan då dom är i fjällen

26. TV-program jag gillar. 
       Ensam mamma söker, Grey´s Anatomy, Hells Kitchen, Miami Ink 

27. Favoritdoft:
      Christina Aguielera (hur stavas de??)

28. Detta äter jag gärna:
       Grillat kött, Thailändskt

29. Dricker helst: 
       Mjölk

30. Favoritgodis: 
       Choooooklad

31. Hit vill jag åka på semester:
       Thailand

32. Färgen på mina ögon: 
       Blå

33. Min längd:
       167,5

34. Jag tror på: 
       Efter regn kommer sol

35. Jag spelar:
       Trisslotter och Svenska Spel, Poker

36. Person jag beundrar: 
       ?? Vette rackarn, alla har väl sin kamp och sitt liv

37. Så här bor jag:
       I en 3a på 2:a våningen (inte dröm boendet men får duga så länge)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
       Haha alla 3 jag äger, är liiite gröna än ;)

39: Detta tänder mig:
       OjOj.... *PIIIIIIIP*

40. Detta gör mig avtänd: 
       Föör mycket hår på ett visst ställe.. hihi!

41. Favoritfärg:
       Svart

42. Favoritcitat:
       Den som har barn vet vad bekymmer är men den som dör utan vet inte vad lycka är

43. En hemlighet jag vet:
       De talar jag inte om för Er.. ;))

44. Den bästa present jag fått: 
       ACDC konserten med hotell av min gubbe och när han gav mig 1000 kr bara för jag skulle få handla åt  mig och barnen de var som en dröm

45. Senaste köpta skiva:
       HoHooo å de ska man minnas???

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende:
       Ögon och Läppar

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende:
       Magen och brösten

48. Udda förmåga/egenskap:
       Vifta på näsborrarna

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
        En fågel sväva och tjyvkika här och var

50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
       Josefine, Emely och Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0