Vilken Helg... =))

Å hemma efter en tur till Göteborg...Alltså sååååååå GRYMT Konsert... De var bland det bästa jag varit med om.. =))
Gubbarna kan konsten och hålla igång ett som är säkert.. :)) 57 000 rockande i publiken gissa om de var tryck..:P
WOW WOW WOW...Vill på konsert igen.. =)) Tyvärr var inte kameran med där då de är förbjudet och ville inte riskera att bli av med den.. =( men men.. Jag har de för alltid i minnet... :))

Hann med en del annat också så klart, bodde på ett jättefint hotell mittemot Lisseberg...
På Lördagen då vi kom ner träffa vi syster och hennes kille, satt på hotellet och åt den godaste räkmacka jag någonsin smakat... SÅ är ni i göteborg åk till Gothia Tower och ät en!! Måste upplevas, till de vart de öl och nån god drink och den bästa överraskning jag fått.. :)))

Vet NI??? Jag ska bli MOSTER..=))))) Vart så glad att de kom tårar, så Lycka Till Syster Jessica och Andreas, med graviditets plågor och annat härligt på vägen..:))
Moster lovar att stötta heela vägen.. Jipiee!! Tänk jag ska få snusa bebis.. :))

Söndagen började med frukost, mumma!! Vet inte varför men hotell frukost slår de mesta...Sen gick jag och gubben på en timmes promend i Göteborg, fotade lite på avenyn och annat... Riktigt mysigt var som rätt öde den tiden en Söndag morgon...
Åter på hotellet gick vi på rummet en stund för att invänta syster med gubbe.
Sen vart de Lisseberg, dock har jag blivit för feg så åkte inget men spela massa på choklad hjul, tror ni jag vann något??? *SURAR*
Jessica och Andreas vann Toblerone och Gehisa stjärnvinster.. Hmpff!! Plus Plopp!!! Ännu mer Hmpfff!! Jag surade.. men bara liiite.. ;)) Som tur var plockade min älskling två små börjanar åt mig så jag inte fick gå tom hänt!!
Sen intog vi lunch på Järnvägsrestaurangen, maten var si så där.. Lite delade meningar men min mat var billigast och godast...Hann bli några öl där också.. :))
Jessica köpte lite presenter åt barnen sen gick vi till hotellet för att åka ner till en pub, där hör och häpna jag firade min 20års dag....hehee!
Var några polare till min gubbe och hans chef där.. Så vi var ett gäng som satt och surra tills de var dags för konserten...
Vi var hemma vid ett på natten.. Sen sova vi hårt båda två...Nöjda men trötta.. :)

Måste bara skriva tuuuuuuuuusen tack älskling för denna upplevelse.. han bjöd ju på allt... Älskar dig!!

Så nu är man åter i Åsele igen.. Ska erkänna har sovit typ hela dagen, var helt slut och har nån förkylning i kroppen... Men skönt var de är inte ofta jag gör så, men barnen ska vara i Umeå hela veckan så är lite tomt.. Man är så van och jaga trollen så man vet inte riktigt va man ska göra då dom inte är hemma, Mamma saknar Er!!

Just ja värmen har kommit också var rikgit varmt idag men blåsigt.. Så nu ska jag snart kila till gubben min och gå en lååång promenix med vovve.. sen får jag se va jag ska göra resten av kvällen han har ju övning..

Ha det gött alla...!!


Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Lät som ni haft en görbra helg minst sagt =)



2009-06-24 @ 09:14:46
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0