1 Maj..

Röööd dag idag..
Valborgs har passerat.. Emanuel fick sina efterlänktade raketer.. =) Tack Sten för du hjälpte han skjuta..=) Och TACK för idag då du fixa hans punka på nolltid, du e guld värd! Ska du veta..=))
Måste nog ta mig i kragen och lära mig fixa..hahaa! Små killar e ju mer vild än tam på cykel..=))

E så stolt över min son, hjälp vad han har utvecklats sen förra sommaren..Då släptte han aldrit greppet, var bakom, bakom, bakom..!! Idag kl 10 tog han cykeln och ville ut.. HALV SJUUUUUU ikväll kom han .. så klart har han varit hem under dagen och visat sig och frågat om han fått gå in till nån kompis!...E såå stolt över min lille unge man, förr klaga alla hur jobbig han var visst har han sina sidor.. ABSOLUT.. Men han börjar bli stooor...
Känns i mamma hjärtat, ville ju liksom kika liiiiiiite var e han!! Men man måste ju låta han få sina egna vingar..
Känns ju också lättare då han e så dutti och kommer hem och frågar om han får gå till nån, för de har jag prentat in i han..!! Såå viktigt i dagens läge med alla dårar som finns på gatorna..=((

Jag har packat, dammsugit, skurat och fått hjälp av Lelle och Dessi och skjutsa bort lite saker, TUSEN TUSEN TACK..!! Nu e det bekymmret ur vägen..=)
Hann med att sola lite också.. Sköööönt!
Sen var vi och käka med Lelle`s syster och hennes gubben och Dessi och Lelle så klart..
Grillade..MUMS!! Vårens först grill kvällar e ju bara pricken över i....
Synd bara inte Magnus var med, kan inte får för hur mycket jag saknar han... =((((

Vill ju mest bara höra hans fina röst... Älskar verkligen den manne, kan skriva de här utan att blinka...Även om vi hamnar i luven på varann mellanåt...

Finns fortfarande raketer kvar för ev frivilliga att PANGA....*S*

Fick just sms av mitt ex och hans tjej.. Dom ska ha barnen från 12 juni till den 22 juni..en heel vecka för mig själv, tydligen har dom tänkt hitta på något med barnen. Känns jättekul för de behöver barnen och hon verkar vara en super gullig tjej, kul när man kan prata som vuxna fast de är ens ex..
Och att se hur mycket barnen gillar henne..!!

Precis som barnen gillar min Magnus är så skönt när de funkar..=)

Dock e ju Emanuel i den berömda sexårs åldern, vilket gör att han kan slå back ut mellanåt, men han menar ju inge me de, är ju hans sätt att bli stoora gubben..=)
Idag fråga jag han om jag skulle anmäla han på fotboll om de nu finns i Åsle, JEPP sa han lite cooolt..=)) Så nu måste jag kika upp de i vecka..!!
Lillfisan har då gjort sig fin hela dagen och vi har redan satt upp hennes stödhjul så hon ska lära sig balansera...och de gick fin fint!!
Ganska kul oxå att man har gått och puttat henne bakom ryggen, idag drog hon ner cykeln på cykeln vägen... och JO MEN VISST klart som rackarna hon kunde cykla upp för backar och allt... Dom e mer än smart dom små liiiiven..=)))
Utnyttja sina gammla trött mammor..hihi!!

Nää e så trött som vanligt den här tiden på dygnet att jag tror inte jag har så mycket vettigt att komma med...

Sov Gott...för de ska jag försöka göra...

Kram på alla som vill ha en..!!

PS Förresten varför bubblar kolsyra???? DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0