Ett Erkännade...

Döö inte nu, men jag är TANT.. Det är bara inse FAKTUM!!
Jag sitter och njuter av lasse stefanz.... heheee!!
Men dom har många vackra texter... Musik har alltid hjälpt mig genom livet...
Och jag är riktig allätare.... allt från dansband till tyngre hårdrock....
Musik gör en glad, ledsen, kan trösta, göra en förbannad...
Finns de nå som musik inte kan göra.. Man kan känna sig närmre... inte känna sig lika ensam...
Ja allt i de oändliga....

Ja så har man gjort bort sig igen då, jag ska göra ett till erkännade.. jag är ett vanedjur...
När saker händer som inte riktigt är som vanligt kan jag bli osäker, därför frågar jag.. Men som vanligt på fel sätt...
Fast för mig är kommunikation de bästa sättet som finns .. för då kan man få ett svar, ta det och sen gå vidare el fundera... el va det nu är man får svar på...tills man tagit sig förbi de...
Önskar jag var en super männsika.. en människa som inte tänkte, som bara gör å tar saker som de kommer men jag är inte sån... Som inte är rädd och osäker mellanåt.... Och de är jag noga med, jag tar va som helst bara jag får svar på saker..
För när jag vet slipper min dumma lilla frörulle till brain tänka....
Finns en sak till jag är noga med och de är att ge beröm, skämma bort å tala om för dom jag tycker om att jag gör de...är inte rädd för de... För mig är de viktigt och de kan göra sån stor skillnad på skit dagar el vanliga bra dagar med några små ord... Men där är vi ju alla olika oxå....
Men de vet väl alla att ett fint ord kan rädda en dag... mellanåt...

Var rädd om de man har innan man förlorat de...
Ta inget för givet...
Låt ingen trampa på dig...
Följ ditt hjärta då hamnar du rätt...
Ge och Ta...

I MIN RÖDA CHEVROLET.....*Trallar* .... heheee!!

Jag drömmer faktiskt om en raggarbil, tänk få dra på solbrillorna, vrida upp musiken (Rock N Roll) och bara susa i väg... Åååå vilken känsla...!!
Vill..Vill... =))

Huvva jag har slarvat lite med min batning de funkar inte, vill bara gråta åt mig själv, snart gör jag en operation fast jag verkligen inte vill...=((
Men FAAAAAN att de ska vara såå svårt... hade vart så enkelt om man har nån som kan passa barnen en timma om dagen så jag tar mig ut för att träna...
Vill ju, varför sviker jag mig själv!! =((  Finns de inten dunder medecin.. hehe!
Men hur kommer man över de där med att äta som ledsen, som glad, för att trösta.. mat för mig är de...

Ähh jag ger snart upp!!

Mulligt är gulligt... men va är Fett då????


Nää nu ska jag packa sonens rum för att sen inta kudden...

Imorron ska jag till frissan för att bli fiiin i håret..=)) Få se om jag färgar de oxå fast hemma då, att göra de där e alldeles för dyrt...

Förresten äntligen har jag fått tag i barnmöbler åt Elinas rum, skulle ju beställa i julklapp men int körde Ikea hem de inte, fast jag beställde ihop med D som gjorde en jätte beställning.. Konstigt men sant!!

Men roooligt hon får nå fint, ska bli skoj göra i ordning barnrummen när vi flyttat...
Ska försöka hitta en färg glad matta åt strumpan med så hon får lite färg där inne, nåja en sak i taget...

Juuust ja en sak till, undra om man kan maila in sin tatuering så dom ritar upp den och  man får ett kostnad förslag, fast jag vill ju inte dom ska ha den, vill ju bara de ska vara MIN inte ligga i deras bok, måste sätta mig in i de där.. Hur funkar de dom kanske har rätt å få ta motivet, hmmm!! Nja Nja sak samma... måste då ta tag i de så jag får veta.. =))


Natti världen var du än är!!



Kommentarer
Postat av: Dessi

Vet du vännen, om vi riktigt vill gå ner i vikt finns de tid till att gå ut och promenera de är bara vi som är för slöa, tyvärr, som du har ju tid på dagen och jag har tid efter jobbet, men går vi då? Nä de gör vi inte vi sover/sitter på datorn och gör sånt man kan göra efteråt, vi är helt enkelt för slöa, jag tackar då mitt jobb för där måste jag vara ute minst 3 gr i veckan på en lång prommis.... Nu jävlar måste vi göra ett ryck...Kramen bananen:)

2009-05-13 @ 10:07:52
Postat av: Jossan

Kommunikation är verkligen A och O i alla relationer.

Och du, jag är också en sucker för dansband men det säger man ju knappast högt....haha. Måste varit all dansbandsmusik man fick höra när man var liten som sitter kvar ;-)



Kram.

2009-05-13 @ 10:11:19
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0