Friiiidag....

Idag började dagen fin fint... =)
Steg upp käkade frulle med barnen, såg lite tv...
Sen gick Emanuel ut...
Jag passade på att städa gubbens hus så han ska slippa tänka på de när han kommer hem Fredags trött... =))
Dammsög, skurade, diskade och tvättade...

Sen vart jag och barnen bjuda på lunch av mit hjärta.. TACK!! =))

Barnen var ute och lekte med grann pojken och jag och grann pojkarnas mamma stod och surrade lite om ditt och datt..
Riktig trevligt att få surra lite med någon över fem...

Men var är solen?? =((

Gick hem en sväng för att bada barnen och upptäckte nå mysko i Emanuels öra, luktade SKUMT var grön och vitaktig flytande sås..URK!!!
Så jag rinde sjukvårdsrådgivningen och fick komma dit, men allt såg normalt ut ??!!! 
Tycker de låter konstigt med tanke på att han luktat lääänge nu...
Men Men nu e det kollat i allafall...

Vid fem ska vi åka på pizzan för att återigen bli bjudna på mat, denna ggn är de Magnus mamma och pappa som bjuder.. Vet inte vad vi firar men antagligen något..*S* 
Förresten har pizzan suverän mat, passerar ni Åsele nån ggn kan jag varmt rekomendera deras mat.. =))

Ska nån dag vid tillfälle ge min lilla syn av Åsele.. hihi e som mysigt när man tänker och ser hur annorlunda det är i samhällen mot för i större städer.. ! =))

Det enda som rikigt skär i mig är att Emanuel gråter ofta, han är ju inte så van att leka själv och beroende av nån kompis och är som ofta lite ledsen för de inte finns nå barn på våran gård. men så är de ju!!
Men som Mamma tar de på en, för innan vi flyttade hann han lära känna massor av killar i hans ålder.

Tur han får leka med A lite då och då, dom har två gamla bilar på gården, som dom får vara i, gissa hur en blivande sex åing njuter då, han var tom å handlade skruvar handska för att skruva...
Men då hade A hunnit åka iväg så han hann inte använda dom idag, nu sitter han ute besviken...Ska gå ut och ge han en stor Kram och fundera på vad jag ska skaffa som han kanske kan skruva i... =))

Nää nu ska jag göra mig redo för middag...

Trevlig helg alla!!

Kjamen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0