HAHAA...

Nu är jag sååå där häärligt velig som vanligt, då jag blir nalta osäker..=))))
Men nu FAN har jag bestämt mig för att sluta oroa mig, vet ju att de här är de jag vill råder inga tvivel om de..... och allt kommer falla på plats...Nu ska jag bara njuuuuuuuuuta.... =)))

Ville bara säga MAGNUS tack för du står ut med mig just nu.. ;)))
Och att du gör ditt för mig i mina snurriga tankar just nu, och att du e såå mysig...
Imorron kommer jag och trollen.... =)) DÅ får du ingen rast å ingen ro, men lite massage på dina ömma axlar iallfall..:D

Joo förresten nån som kan lära mig hur man länkar till saker å så???

Kjaaaaamen!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Går flyttlasset imorgon? Va kul isånafall!



Du länkar genom att gå in på fliken "arkiv" ( efter att du loggar in på din blogg ) och där har du en undermeny som heter "länkar".

Så är det bara välja "ny länk" - en grön ruta lite upp till höger.

Lycka till!

2009-05-03 @ 20:10:02
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0