Igång Igen...

Blää känner verkligen hur mitt humör åker upp och ner just nu.....
Tankar snurrar, känslor snurrar....
Känner ett enormt beger av att höra hur omtyckt jag är...

JAG ska ju faktiskt ta mina barn och lämna allt de vi har i Umeå för att komma till ett nytt ställe... Börja ett nytt liv...Jag längtar massor de gör jag... VERKLIGEN!
Men klart man tänker, tänk om..hur länge tar de till barnen kommer in, ny skola, nytt dagis... kommer jag lära känna nya vänner, alla säger samma sak som jag pratat med, man lär känna folk på ytan men svååårt få riktiga vänner.. Men tror de löser sig.. =))
De tar ju några år, har ju flyttat förr men då har jag ju inte haft barnen med mig.. Vet ju oxå att jag klarar mig bra själv..
Och trivs ju i lilla samhället, får hoppas jag får ett jobb relativt snabbt....

Tror allt släpper då jag kommit in i vår nya lilla lya... och jag får börja pyssla på där och göra de mysigt...

Mest orad e jag ju just nu över dom där satans pengarna, hatar pengar... Har ju inte fått några av försäkringskassan så har inte kunnat betalt räkningarna..=((
Men ska åter igen ringa imorron så kanske stenen släpper där... om jag får ett bra svar vill säga...hoppas, hoppas!!
Svårt när man inte fått allt så man inte går minus.. men men, som vanligt, ALLT FIXAR SIG!!

Behöver verkligen en soffa..  haha! Är trött på att inte kunna se tv som normalt folk...
Boden ska vi till i helgen, Magnus ska få träffa min pappa å hans fru för första ggn.. hihi !! Spännade...

Var ute och gick en sväng tidigare ikväll.. ser såååå mysigt ut då alla e ute å krattar och donar ihop... skrattar å ler.. =)
Det som är såååå härligt med våren, som snön tinar kommer alla folk fram...
Ska ta med och plantera en urna på min balkong oxå..penceerna har ju kommit... :D

Ähh har fan inge vettigt skriva nu heller...

Ska fortsätta göra nå nytta här hemma...

Haaa de!! Och kraaaaaamar från mig till alla som behöver de där extra som jag gör just nu... =)))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0