JooMenVisst..

Onsdag idag, snart har en vecka rusat iväg..
Det regnar och regnar, dagarna är rätt långa.. Barnen håller låda å tar halft ihjäl en dom e ju vana att vara på dagis, men jag har ju inte fått nån plats..
Så dom klättrar på väggarna..
Får hoppas de blir sol imorron så vi kan gå till lekparken och där kanske finns nån kompis..

Dock har Emanuel funnit en bra kompis i Magnus grannes son, vilket är jättekul...=))

I övrigt har jag tvättat ett lass med tvätt, diskat, lagat mat å diskat.. heheee!!

Åt middag med Magnus idag, hade tänkt sova över men de vart lite galet så nu sitter man i lgh och väntar på halv åtta hos mig får man gotta sig i de..=)
 
Har fortfarande inte klart i lägenheten, saknar lite kartonger men får dom nog imorron, stackars Magnus gård e ju helt uppgrävd, så jag kommer inte riktigt åt dom, men snart så.
Måste oxå köpa sånna där järnkrokar el hum va de nu heter så jag får upp gardinerna..

Nä nu ska jag bädda mig ner i sängen, pilla navel å kika tv...

See Yaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0