Just Ja..

Glömde ju... en av mina högsta önskningar är ju att få se just den låten LIVE med Kent.. En dag ska den bli sann....

Kväll ljuva kväll, sitter å drömmer mig bort vill BADA ska göra de så fort barnen somnat.. =)))
Dagen har bara rusat iväg...

TACK D för alla hjälp idag, va skulle jag göra utan dig som vän, vette fan.. Har lovat dig en stjärna på himlen och det ska du få...!!  Ett som är säkert!! Vänner som henne får man leta lääääänge efter...

Nu gottar jag mig framför halv åtta hos mig ett av mina favvo program, tycker de e suveränt.. =) Man kanske skulle ta å ställa upp.. vem vet 15.000 Oj va jag skulle kunna hitta på... =))))

Nää nu åter till tvn.. Gosi Nattsi..

Puss på min Gubbe....

Kommentarer
Postat av: Dessi

De värmer i hjärtat att fåhöra sånt, tack min vän...

2009-05-15 @ 09:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0