Måååndag hela veckan...

Jahaaa...
Så var man hemma igen då, har varit uppe i Boden en sväng...Allt såg ut som vanligt...
Grillat och Grejjat..

Tar en paus i flytt packandet, på fredag åker första sakerna... =)
Verkar som de ordnar sig att jag får ta lägenheten tidigare... väntar iallafall på gubben ska svara på sms, men han verkar ha fullt upp idag...
Elina ser tv och Emanuel är hos sin pappa...

Sitter å funderar på vrför jag har en blåsa i kinden?? Får man sånt då man e förkyld, kanske var av jucien jag drack igår, haha inte lätt å veta, men ont gör de... Stackars mig...!!
Känner mig totalt knäckt, e sååå trött å snuvig.. =((
Hosta med...
Men Men de bästa me å va krasslig är ju att man blir frisk... =)))

Måste försöka få in lite bilder här på min blogg, så den blir lite finare.. =)

Hittat en soffa på blocket jag skulle vilja ha men får se hur de blir me det... =))

Så roligt och sitta å läsa lite bloggar om andras liv, ibland när man skriver kan man ju känna sig lite så där trist som va ska man berätta, undra om ni andra bloggare oxå känner så??
För när man läser andra är de ju inte alls trist, inte de minsta!!

Nää nu ska jag fortsätta har tusen saker att göra..
Ha en fin dag alla goooa där ute...=))

Kommentarer
Postat av: Jossan

En Bodensväng! Inte illa ;-)

Fasen vad du hinner med mycket och SNART flyttar du =)



Kramen

2009-05-12 @ 10:36:22
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0