Mååndag...

Hade planerat åka till min Älskling idag, men tjii fick jag...*Surar*
Måste stanna i Umeå till Onsdag för Emanuel ska ta ett prov för en utredning dom gör ang hans övervikt...
Detta är ju viktigt så vill inte skjuta upp de....
Men jag längtade ju såå... =( Nåja snart bor vi ju nära..=))

Såå va har man gjort en Måndag, varit me stumpan till tandis hon var sååå duktig... =)) Gapa fiiint och hade tusen frågor..
Dom e som härlig tandläkarna med sina bilder, INGA av mina barn har varit intresserad av att se i den där boken *Myror i rövva* utan när dom gapat har dom tyckt dom gjort sitt, vill ha presenten och gå..*S*
Fick tips om att köpa en eltandborste, vilket jag ska oxå. Bara byta skaft mellan barn och vuxna.. SMART!! Tydligen mycket bättre än vanlig...

Jag har bitit ihop hela helgen, ska ju ner i vikt... Skööönt gå med stavar...
Och har tagit de hyfsat lugnt med matintaget, dock åt jag nog lite väääl mycket då vi grilla men hade ju inte ätit nå på hela dagen, FEL nr 1 .... DÅ kastar man ju i sig...
Nåja ska gå med stavar vaarje dag nu.. =)) Möjligtvis växla då mellan att cykla hemma på min motions hoj...

Just nu steks pyttipannan jag ska ge åt barnen till middag på spisen, GuuuuD va de luktar gott...
Ska lägga upp nu och mätta dom små...

Ha en fin kväll alla!!

Puss på min Magnus..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0