Nu..

Sitter man i nya lyan, känns fin FINT... =)
Börjar bli lite ordining även om små fixet är kvar, de som gör hemmet myysigare...
Helgen har bara rusat i väg med fest och fix hemma...

Fredagen vart jag fjortis full..hehee!! Men kul var de.. =))
Lördag var jag och Magnus ute och körde bil hela kvällen och kikade på lite olika valpar, såå söööta.. =) Man blir sugen kan inte förnekas..
Har ju alltid varit hund älskare...

Emanuel har slocknat för kvällen, small redan vid sex ante mig han var dö trött, nya miljö å full rulle idag..
Lillan sitter å kikar tv...
Så jag passar på att blogga lite..

Är frustrerad över en sak har ju fått sommar vick här, men tror ni jag får dagis??? NOPE!!
Dessutom har jag räknat ut att jag återigen är socfall...=((
BLÄÄ vill inte!! Hatar och leva på soc de om nå suger...
Plus att jag e totalt bankrutt denna månad.. har till räkningarna men sen e de TOMT, kul och leva på luft..
Funderar allvarligt på att rååååna el nå...hehe! Men så klumpig som jag är så hade jag ju blivit haffad på nolltid, nåja...!!

Får väl hoppas de faller ner en miljon el så från himlen...=))
Men TUNGT är de, blir på så dåligt humör när jag inte har några pengar, ska ju faktiskt klara av barnen denna månad, jag klarar ju mig men inte så roligt när man inte kan göra nå...

Nåja nu har jag klagat av mig nog.. ska ta tag i sista lådorna tror jag sen hoppa in i duschen...

Kramar till alla som vill ha!!

Magnus du e underbar, den presenten jag fick i helgen vääärmde mig sååå ...=)) Älskar dig Hjärtat, tack för du alltid stället upp!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Man tror inte att pengar ska betyda så mycket som de faktiskt gör. Det är pissigt men tur du har en karl ( ja åså barnen då förståss ) som kan förgylla tillvaron med kärlek och en fin present =)

2009-05-26 @ 14:44:45
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0