Nutrilett...

Jaaaaaaaa NU sitter man med en drink för att orka med dagen, känner mig som en ALKIS..Hmm NEJ! Skoja bara...
Dricker Nutrilett drink, med en skvätt kaffe i... Kom på att jag har en sån förpackning hemma, så ska byta några måltider....
Måste ju ta tag i detta, har 30 kg kvar till ett bra resultat... Vill klara de ju...

Ska klara de..!! Måste Göra de..!!
Är ju enkelt egentligen, vet ju de!!

Vill bli snygg..

Satt och fundera på en annan sak.. Undra va som kommer bli bättre.. i mitt huvud kan jag ibland föreställa mig att jag ska bli lyckligare el hm va ska jag säga bara för jag blir smal, men så är de ju inte.. Jag är ju samma tjej ändå.. Med samma kropp å funderingar...
Ända skillnaden är ju att jag kan klä mig snyggare, blir mer hälsosam och förmodligen piggare..:D
De är ju inte så ialla de... :)))

Nä nu ska jag sluta svammla å ta barnen på dagis.. =)
Sen i väg till D för att tvätta......

Få se hur de blir med flytten i helgen, nåja de uppdaterar jag om senare...

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Då ger jag dig en lite extra stöd och hejar på dig att du klarar det. Även om jag tycker att insidan räknas mer, men det är försåss inte det man kanske vill höra när man gett sig FN på nåt ;-)

Därför - YOU GO GIRL!!!



Kram!

2009-05-14 @ 09:58:24
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack såå mycket....all pepp behövs hade behövet en personlig choach med...hehee!!

2009-05-14 @ 11:38:32
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0