Onsdag....

Jahaaaaaa såååå var jag ääntligen klar med urstädningen av lägenheten.. så skönt!! Två och en halv dag tog de PUST!!
Men nu e det gjort....
Nu återstår bara att vänta på Fredag så jag får åka hem....jipiee!!
Känns lite konstigt men sååå sköönt och sååå rätt att kalla Åsele för HEM!! =))
Saknar min gubbe massor, snart e vi nära varann så vi får kramas ofta..=))

Idag har jag mest tagit de lugnt eftet att städat.. Varit ute med barnen i lekparken och lilla Pasta (hunden) som inte är min fast jag funderar på att ta henne, men schyyy säääg inge åt Dessi, tror int hon märker nå.. *VISSEL*

Det enda jag saknar nu är en soffa till lägenheten.. när jag får tag i de e jag nööjd...
Gulliga Dessi ska nog komma ner på Fredag å hjälpa mig få till lgh...Hon e såå gullig.. =))

Barnen har äntligen somnat.. Så nu e det kväll.. Har tömt dagis på saker idag, två säckar fick jag med hem..=)

Ikväll e det äntligen Greys Anatomy... =) BÄSTA SERIEN som gjorts..:D Ska njuta de å sträcka ut mig på soffan.. Myyyyyys...!!

Puss på Er!!

Loooove You Magnus..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0