OPS I did It AGAIN!!!

Jahaaa.... Så var de punka på Magnus bil, TYPISKT!! Jag måste va den mest olycksdrabbade fågel som finns... hehee!
Erkänner hade inte tänkt säga nå, men SÅ KLART hade han nån special mutter som var tvungen låsas upp så jag kunde ju inte smyga...hihi!
Har ju en tendens att förstöra nå heeela tiden.. =((
Toyotan e oxå sönder så den e ju i Åsele..hmm jag e dyr i drift...

Måste ta tag i packningen.. Snart e de daags.. =))

JUST JA har ju fått sommar vick... suuuuuper kul.... Hoppas bara dagis löser sig nu, har ringt på morgonen och hon skulle se över situationen... =)))
HÅLL TUMMARNA!!

Fick ett sms igår av en vän i Åsele så kul när hon tänker på en, hon e nog en av dom första jag ska bjuda in på kaffe, för man behöver ju tjej kompisar... =))

Barnen är på dagis och leker, Elina hade lite ont i armen efter vaccinet igår, stackarn, men de går över...

Nää nu ska jag dricka kaffe...

Laaaaaaaaaters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0