Såå där jaa...

Nu är Emanuel inne för kvällen, hehe man ser han ju som aldrig nu..
Mamma EN LIIIIIIITEN STUND till... hehe näää!! Nu ska du komma in, OKEJ mamma..
Nu sitter han i badet och leker.. Sen blir de Simopssons på tv.. Han slocknar nog som en stock...
Så skööönt dom här kvällarna när allt fungerar, igår somna han sur på mig, DET känns inte BRA...
Hatar att inte vara sams med någon innan man somnar..
Men han hade såå dåligt humör så var lika och bara lämna han ifred.
Men vakna som den solstråle han är...

- MAMMMA!! sa han
- Ja Gubben ?? svara jag..
- Jag drömde i natt och log..
- Jasså... Vad??
- Jooo att jag hade råd med en ny cykel, en ny cross och en 4 hjuling... sen log han ännu större..
- Hihi sa jag, jaa men du vet allt sånt är så dyrt, men du sparar ju för fullt..
- Jo mamma, vet!! Svara han..

Sånna ggr kan de ibland svida, då man jämt e så fattig, asså jag lever ju oftast på sjukt lite pengar, e satans trött på de.. men försöker göra de bästa för mina barn. Och tror då inte dom dirket saknar nå..
Men just de där EXTRA skulle man vilja kunna ge mellanåt...Men istället får man fixa fika å bada, fiska och sånt som int är så dyrt... Nån tur till lekparken...

Elina ÄLSKAR ju studsmattor, så de ska jag försöka fixa åt henne... Hon skulle bo på den tror jag...
Men med NÄT e liiiv rädd för dom, blir ju ofta mycket skador, men som sagt man kan inte överbeskydda allt...

Lilla stumpan sover över hos sin kompis idag, så sött..
Skickade med dom lite puffar å nattkläder... Hon var då glad i hågen.. =)

Fick en glad nyhet berättad idag med, men den tänker jag int skriva om här..hihi!!

Förresten jag köpte en tia lott idag... men NÄÄ ingen vinst..*SURAR*
Vill ju ha en ny soffa.... Vill göra fiiiiiiiint då jag flyttar... men men...
Får hitta nå gamskit på blocket antar jag...

Kärlek!! Hur kommer de sig egentligen att man kan känna kärlek?? Satt och tänkte på va är de egentligen som gör att två människor passar ihop?? 

Men va i kroppen är de egentligen som gör att man faller för någon?? Och man vill leva ihop dag efter dag, timma efter timma..Vara nära varann, dras till varann...

Och va händer i kroppen då man gör slut?? Varför tar kärleken slut??
Haha nu har jag vart lite djup, men ganska intressant fråga, tycker jag... Gillar och tänka mellan varven...

Man kan ju oxå känna kärlek till ett barn el ett djur (om ni förstår hur jag menar) Fast inte samma kärlek som man känner för sin partner.. hihi!!
Men man älskar ju dom..på ett annatt sätt...
Sin partner på ett sätt...

Nåja får väl goggla lite el så...Se va som händer i kroppen då man blir in lööv mm...=))

Nä nu ska ge emanuel lite mjölk han har bäddat ner sig vid tvn med ett stort leende...

Puss Å Kram..!!

Love You Magnus...


Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja du de är fan inte lätt att leva tillsammans dag ut och dag in, de är många backar och krön man ska förbi, men ack så härligt att kunna vakna upp med den man älskar så högt vi sin sida jag är så stolt över mig och min gubbe tänk så många år vi har lyckats hålla glöden brinnande:) Menar ibland har de varit sämre glöd men den har aldrig slocknat och de tror jag är viktigt....Sen att ta ensam tid med varandra är super viktigt...

2009-05-12 @ 20:35:21
Postat av: Jennie

Så sant så.. Men de e ju dom hindren som gör allt starkare samtidigt.. Livet är ju en berg och dalbana, tänk va kort livet är egentligen.. Och så mycket man hinner.. Ja Kärleken är underbar på både gott och ont.. =)))

2009-05-12 @ 20:45:10
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0