Söndag...

Så var snart helgen över.. sköönt!
För då kan jag träna imorron...

Emanuel åkte ut redan nio som alltid och har redan hittat en ny kompis igen...Så han e ute med röda faran och roar sig...Lillfjompan sprang till sin kompis Jonna...
Så nu tog jag en stund för lite bloggande....

Igår hade jag en riktigt tung dag, men man måste få ha de... De har som tur nog gått över idag och idag känner jag mig mycket gladare igen.. Så skööönt!!
Har pratat och skojat lite med min gubbe på morron.. =) Han e duktig och jobbar.... krattar gården och gud vette allt..
Själv ska jag glida ner på Jula för att köpa en nyyyy dammsugare (tack Syster) =)
SÅ nu kan jag äntligen börja gnälla för att jag måste dammsuga än för att jag har ingen..*S* Inget ont som inte har nå gott med sig..

Sitter och läser min vän Dessis blogg, blir rent upprörd dom har varit  med om något jobbigt sen sitter idioter som inte törs stå för va dom tycker och tänker och kritiserar ... NÄ skärpning..Spelar ingen roll alla männsikor kan göra FEL så är de!! Men för den saker måste man inte halvt slå ihjäl nån...URK!! Hatar sånt!! Men Sverige är Sverige!! E nog lika överallt..
Men skickar en stor varm tanke å en kram åt Dessi med familj..Stå På Er!!  Och hoppas dom dårarna snart får sitt straff!
KRAAAAAM!!

Vet ni??? Har ju glömt berätta..JAG ska på en hääftig sak, min älskade gubbe har överraskat mig med att jag ska få följa och se ACDC på Ullevi... SÅ GRYYMT har inte varit på konsert förut så kommer bli en meeeega upplevelse..TACK HJÄRTAT...

Tisdag el kanske Måndag åker jag till Magnus, saknar han ju sååå..=( Kan inte vänta länge..
Satt och titte herregud e bara en helg till sen så flyttar jag...Spännade..=)

Ska uppdatera min blogg ikväll...måste ut å leta lillan, TJING!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken go gubbe du har! ACDC var inte illa d ;-)

Hoppas konserten blir grym!

2009-05-03 @ 20:13:11
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0