Tisdag...

Jipieee imorgon är de ääääntligen Onsdag då får jag åka till min Älskling.... Längtar... =))

Idag har jag börjat med att gå med stavar efter de kidzen lämnats på dagis...
Dom skulle vara hos sin pappa på eftermiddagen och äta där, sköönt..!!

Vill skicka en tanke till alla ensamstående mammor där ute...
TÄNK fan va vi e bra egentligen, som sköter våra skruttar ... Alla som befinner sig i den situationen vet hur tufft de kan vara men oxå vilken glädje man får tillbaka.... =))
För de är inte lätt alla ggr att vara själv, man ska hinna med allt på dom timmar man har på dygnet...
Man ska finnas för de normalt två gör ensammen...
Mitt i allt de ska man inte glömma hinna vårda sig själv också...

Jag vet att jag ibland klagar mycket, men tror de hjälper en..för när man får ur sig de förmodligen ALLA föräldrar känner blir de ju så mycket lättare och man kan skratta....

Keep the fight going..!! En dag e våra barn stora, starka och stolta...

Läste idag på VK om en tio åring som försvunnit i går kväll...huvva hemska tanke!!
Som tur är var hon välbehållen hemma nu...
Undra var de lilla barnet varit, kan inte ens sätta mig in i situationen att ens barn försvinner... tur iallafall hon kom tillbaka oskadd och nu får mysa hemma med sin mamma.. I denna värld vet man ju aldrig, finns alldeles föör mycket tok!
Må mig de aldrig hända!! Ryser av tanken..

Nej nu ska jag fortsätta packa så allt e klart imorrgon bitti då vi ska åka..=)))
På morgonen ska jag först till sjukhuset och lämna ett prov med Emanuel dom utreder han ju för hans övervikt... Inte lätt för min pojke att konstant och jämt tänka på mat, dessutom verkar han inte ha nån mättnäds känsla..=(( Kan äta så han spyr om han får...
Nåja fast tror då han kommer försvinna om han fortsätter vara ute som han är nu resten av sommaren..=))
Sen bär de av mot Åsele...=) ska lämna in kontraktet på min lgh med, den e så fin..:D
Längtar till jag får flytta in... .wieee!!

Nää kram på Er alla..!!
En extra till Magnus och mina barn.... Lööv Jaa!!








Kommentarer
Postat av: Jossan

håller verkligen med - många som inte vet hur tufft en ensamstående mamma har det och vikten av hur betydelsefull hon är. ( min mamma var ju själv ensamstående så jag vet hur mycket skit hon fick stå ut med men samtidigt hur stark hon var ).

En ros till er alla!

KRAM

2009-05-06 @ 10:50:40
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0