Woohooo...

Så nu är alla saker i Åsele... =)))
Flytten gick bra och min snälla gubbe körde de sista igår, idag har jag städat heeeeeeeela dan... Fatta huuur mycket det är och göra ..Kan inte förstå hur jag förut kunde flytta minst en ggn om året och tyckte de var kul...
Tur man har blivit vuxen och förståndigare..

Är för trött för att orka skriva nå längre blogg idag...

Just nu sover jag hos mina vänner, tur jag har dom.. får leva i kappsäck ett tag till, ska bli skönt och få lägenheten i ordning... Så man har sina kläder och allt...
Dessutom näära till mitt hjärta..=))


Nä de står banne mig still idag... Se you later alligator...

Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

testar testar..

2009-05-19 @ 02:12:04
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/
Postat av: Jossan

lycka till nu och hoppas att du kommer trivas =)



KRam.

2009-05-19 @ 09:18:20
URL: http://lillaego.blogg.se/
Postat av: Dessi

Vilken tjusig blogg du fått, vilken duktig dotter jag har:)

2009-05-19 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0