Det Kryllar...

Av poliser i lilla Åsele dom verkar ha en stor drive. Vart stoppad!! Lilla jag första ggn sen jag tog körkort 96 som det händer. Men de var ju spännade, man hann ju börja fundera om man druckit igår..haha!! Hade ju så klart inte de. Som tur var slapp jag böter inte hade jag nå bälte på mig. Men inte ett ord om de.. Phuuuu!!!
Värst var nog att visa mitt körkort för de är HEMSKT!! Inte många som sett de skämms som en hund då jag ska legitimera mig. På allvar jag ser verkligen HEEEEEEEEEMSK ut!!!! Finns ingen som inte skrattat då dom sett de.
Ser ut ungerfär som jag sett ett spöke el nå?? Sitter hel mysko. Hihihiiii!!

Just nu i stunden har jag beställt Camebridge, kosta va det kosta vill. Tänker testa. Funkar de så är de ju bra, ska börja med renkur men vet mig hur svårt det är. Blir de för tufft äter jag nog middag. Har ju gått förr.
Värst är ju att få i sig allt vatten. Man glömmer ju så lätt sen pissar man ju konstant.
Så håll tummarna för mig.. ;)

Hmm höll ju på att glömma de jag skulle berätta.
I morse ringde min tele, så hela fm idag har jag varit runt på alla ställen som jag ska städa.
Inte så svårt att förstå jobbet finns fina scheman på alla ställen. Bara man får in rutinerna kommer de flyta fina fisken.
Känns toppen kul även om de inte är så mycket timmar, tyvärr! Men får komma ut lite och göra annat. ÄR super less på att bara sitta hemma.

Nää nu ska jag grejja lite innan de är dags återvända för sista passet.

Ha det götti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0