Feber..

Feber, feber, feber..... Nu har Elina feber antar de är efter vaccinet men hon har velat spy med.. =( Sitter hemma men hade myyycket hellre velat vara på jobbet. Gud vad Emanuel tjatar, blir snart galen.
Han är inte riktigt pigg och inget år då bra för tillfället. Elina är då uppe och leker med Duplot som vi gav henne i present.
Heheee!! Man måste klaga ur sig lite.. ;)

Annars gör jag inte mycket har packat sakerna inför resan till mormor imorgon. Barnen ska ju vara där i helgen kommer bli skönt med en paus! Dock är ju M förkyld som rackaren oxå. Får hoppas de vänder snabbt.
Har tvingat i han Kan Jang, fler bra tips mot att snabbt bli av med förkylning mottages TACKSAMT!!
Men jag ska då INTE bli sjuk ett som är säkert jag ska ha en myyysig helg i Sundsvall om jag så får vara ensam =((( M får väl ligga på hotellet i värsta fall.
Har oxå hunnit med att vika tvätt och köra en maskin, diska och hämtat in ved. Alltid något..:)
Sitter och njuter av TAKIDA..:) Tycker dom är bra! Musik gör en lugnare..:)

Nu verkar videon vara paj, upp å kikar uppdaterar kanske senare.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0