Fredag den 13:e

Och än sitter jag då säkert hemma utan nån olycka *Peppar* Peppar*
Jobbar för fullt, el för fullt kanske inte är sant men iallfall några timmar per dag och det är så skööönt komma ut, träffa folk och ha något att göra. Roligt att riktigt få uppskatta fredagen.. =))) Blir skönt med helg.
Ikväll kommer svärföräldrarna med nykokt köttsoppa med älgkött, behöver jag säga MUMMA??!!
Sen lär de bli Idol och mys i soffan. Tror på Erik och Tove ikväll, båda har ju gudomliga röster även om Erik är min givna favorit.

När jag e klar idag ska jag ta och rensa upp tvättstugan, blää!! Är en hel del och göra där men går ju fort bara man får fingrarna ur r****

Hihii såg just reklam för att Filmen på Söndag, heartbrake hotell. Den filmen gillar jag. Kan nog se mig själv så där om jag skulle råka vara singel i övre 40 års åldern, halv galen med massa upptåg. Typisk 40 års kris.

Natten till idag var hård, för de första råååkade jag somna sten hårt på soffa igår då jag hade paus, sov så hårt så jag sov två hela timmar utan å vakna!! Därav var de lite problem med att somna igår när jag väl somnat så hann man väl knoppa in en timme så gick M`s larm. Blir lika rädd varje ggn man fattar som inte vad som händer och blir alltid lika små fnissig av att se gubben yra på och försöka få på sig sina kläder åt rätt håll och rätt plagg på rätt del ..;)
Sen SWUSCH iväg. Efter nån timma kom han tbax och var ju så klart pigg då vart ju jag nyfiken vad som hänt och tvn blixtra i ögena. Efter lite om och men så somna jag och drömde en del. Tills klockan ringde i morse, urken! Jag HATAR mornar, undra om nån kan tro på att jag alltid var morronpigg förr??

Nästa helg är vi ÄNTLIGEN i Sundsvall tror ingen kan förstå hur mycket jag längtar, bara få mysa på egen hand koppla bort allt, äta god mat och njuuuuuuuuuta.
Mycket shopping lär de bli.. ;)


Nä nu ska jag göra mig klart för passa nr 2 med städ.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

jamen guu det är ju fredag den 13e idag! hur kunde jag missa det. Får se om det kan bli skäl för dagens innebörd eller om den bara flyter på som den brukar ;-)



ser även jag framemot ikväll med att mysa framför Idol och Tove och Erik: favoriten + lite go mat.

Ha en superskön helg nu!



Kram.

2009-11-13 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0