Guuuu..

jag är så dålig på att uppdatera här, är väl mest för jag känner mig så trist.. :) Har som inge skoj att berätta ju.. =//
I Fredags fick jag iallafall upp julgardiner och adventsstakar, vat super nöjd med allt jag köpt. Så fint och stämningsfullt, lääängtar till granen kommer upp och alla klappar får läggas under.

Vi vart bjudna till M`s bror med familj på jul så vi ska åka dit och fira, roligt när man är några. Mina barn och deras kommer ju bra sams, så väntan på tomten blir nog inte lika lång.

Lördagen tog vi bilen och körde runt Vilhelmina och Dorotea var borta hela långa dagen. Mysigt med sånna turer mellanåt, barnen är duktiga i bilen och klagar inte mycket, lite små stötar och så men då får man ju räkna med. Vart lunch på Frasses i Vilhelmina, MUMS!! Och inköp av de obligatoriska Lördagsgodiset på ICA I Vilhelmina.. ;) Det NI?? :)
Sen hälsa vi på några vänner till M dom var jättetrevligt och hade så mysigt hus *AVIS*

Söndagen var de mest slapp hemma för att sen bege oss ut på skyltsöndag (jag och barnen)
Var superduper mysigt på Hembygdsområdet med minimarknad och tomten på besök, alla barn fick lämna önske listan och fick liten godis påse. Dessutom kommer alla barn få svar av tomten..:)
Kaniner fick man klappa och pussa på såå söta, vart sugen på att ta en hem, men uj nää barnen får bli lite större först.
Fick en sån där släng av ensamkänsla ändå man ser alla familjer som går runt och pratar med varann och alla dom känner, dricker glögg och barnen har sina röda näsor. Men jag gick ju som vanligt själv.. :) Inte för de gör väl så mycket men sånna ggr vill jag så gärna gå med nån. M ville hellre vara hemma. Köpte iallafall två påsar hembakt tunnbröd och barnen köpte varsinn julklapp.
Efter turen där var vi bjuda på Emma´s av svärmor och svärfar på adventsbuffe, god julmat. Men man lär sig då ALDRIG!! Åt alldeles för mycket..hehee!
EFter de åkte vi hit hela M´s närmsta släkt och eftersom dom vuxna inte ger julklappar åt varann så gav svärföräldrna adeventspresent.. ;) Vet NI vad vi FICK?? Joo en sån dammsugare med vatten, hur fökrlarar man?? Men ska bli väldigt kul få packa upp den och se hur den funkar om den är bra??? =))

Just nu har jag en unge ute och leker den adra ligger på soffan och tar en liten tjuvlur, hon är alltid så trött ibland har jag lite oro inom mig varför?

Nä nu ska jag förbereda middagen och ta en skön dusch.
Ha det gött alla där ute! =)

Kramar!




Kommentarer
Postat av: Jossan

jaa nu får du bättra dig lite ;-) gillar ju dina inlägg, bara fortsätta skriva från hjärtat som du gör.



Skyltsöndag hade jag mer än gärna velat gå på eller som det heter här nere - julmarknad ( och som de har varje helg framtills jul ) men jag kan ju fn inte gå en meter utan att måsta sitta och andas ut. Tar på krafterna de här med två små i magen mer än man någonsing hade trott.

Lät iaf hur mysigt som helst med skyltsönda för att återgå till ämnet :-) och det är ju då man får stämningen. Har lite dåligt med den men den kommer nog hoppas jag.



Hoppas inget allvarligt med lilla snuttan.

Kramar.

2009-11-30 @ 19:30:18
URL: http://askandImighttell
Postat av: Jennie

Mm stackare.. du får skaffa en elmobil så du kan scvissa fram på el en rullstol gubben kan dra dig i.. :) Men snart är de över.. :)) Snart är du en sån som bara är i vägen med vagnen överallt.. ;) Och du inser hur trååångt de är på affärer när man vill fram.. :) AVVIS

2009-12-01 @ 14:26:37
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0