HoHoooo...

Helgen är ööööver..:)
Skönt med vardag.. ;) Nu slipper man ju känna att man måste hinna fixa allt för det är helg.. *Skratt*
Har fått en del gjort i helgen men långt i från allt.
Iallfall burit upp saker på laggårdsförrådet, städat det värsta och kört en låda med saker till M`s stuga.
På Lördagen var de främmande typ hela dagen, vilket jag inte njöt av så mycket hade huvudvärk ville mest vila Lördag kväll, men snäll som man är ställer man upp och är trevlig. :)
Vi hade iallafall en mysig stund vid grill ringen och barnen fick åka bob bakom 4-hjulingen, tror ni dom ville sluta???

Fick ju oxå lite sorg i hjärtat. Ensam mamma söker är ju slut för sässongen..*Snyft* Min höjdpunkt på Söndagar. Vad ska man nu kika på??!!

Idag har vi haft möte med jobb choachen var en som prata om att starta eget, himla intressant. Tänk om man lyckats kläcka den ultimata iden. Kunna starta upp något som i princip bedrivs hemifrån men ändå sälja massor!!
Hon ringde oxå från Iss städ, ska vicka där några veckor, väldigt lite timmar men dock något att göra och en fot in där.
Så blir spännade.

Nu är det snart dax för middag sen vette rackaren va jag ska hitta på, tror jag ska ta barnen till en backe här borta orkar inte bara sitta inne.

See Yaa Later Alligator!



Kommentarer
Postat av: Jossan

nu kan du kolla på "Ullared" på 5:an istället ;-)

måndagarna är räddade hehe...det är lättsam underhållning iaf.

2009-11-10 @ 11:07:27
Postat av: Jennie

Haha ja jag e är en stående gäst vid tvn då...Helt galet att man orkar se sånt, men man slippet tänka, bara de att min gubbe vägrar åka på semester dit.. =( Kan inte förstå varför??? Lovade ju han att han fick stanna och fixa tältet hur mycket han ville.. :)

2009-11-10 @ 11:53:27
URL: http://familyrock.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha!

vi var faktiskt där för 2 somrar sen ( jag "lurade" mannen att där fanns ju net-on-nets stora varulager hehe ) - men han var dock inte impad en sekund. Själv shoppade jag hej vilt men la mig långt under 10 000:- strecket ;-)

2009-11-10 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0