Idag...

för fyra år sen kan jag looova det inte var lätt å vända sig i sängen.. :)
Imorron fyller nämligen fislisa 4 år..:D
Lill tösen på över 4715g och 53 cm lång kom ut på mindre än 3 timmar. Minns de som igår. Tog bara lustgas och hon kom som en vind till en av Kent`s låtar dock minns jag inte vilken då jag var lätt roolig av lustgas..=))))
Efter att hon sett världen för första ggn gjorde hon de med bravu, hon slutade aldrig skrika. Från dag nr 1 och tre månader framåt hördes hon vill jag lova.

Vart lite tystare sen ett tag. Men nu har hon återigen hittat stämman.. :) En bestämd dam som vill och ska allt själv, tycker mamma e dum hela tiden och vet exakt vad för kläder som ska tas på... Det e min Elina de.. ;)
Men hon är oxå väldigt kramig, en riktig liten prinsessa och rolig mellanåt med sina små funderigar.

Så imorgon ska vi ha kalas för lill sessan. Blir rosa tårta med fyra marsipans rosor, massa paket, duplo en super fin hello kitty spis i rosa (som gullgubben köpt) ringar, hårspännen m.m
Tror hon kommer bli nöjd.
Ska bjuda på glass på dagis med med chokaldströssel.

Förutom de så är Emanuel sjuk =( han vaknade idag med värk i kroppen och ont i huvudet, feber. Sov från halv tolv till halv tre då jag väckte han å gav han alvedon så han fick vara uppe en stund, men nu sover han gott igen.
Stackaren har inte ätit något på hela dagen, har tvingat i han läsk och isglass. Får se till han dricker rejält imorgon. Dom blir ju snabbt uttorkad annars. Man behöver ju myyycket vätska så man e sjuk.
Hoppas bara han kryar på sig snabbt.

Ute öser regnet ner, aldrig blir de då riktigt vinter=( Var nyss ut med hunden värsta skridskobanan gjorde en drummel å förr. AJ sa rumpan.. :)

Nää nu ska jag gosa ner i soffa..

See Yaa..


Kommentarer
Postat av: Jossan

ja må hon leva! hoppas hon får en fin dag imorgon - låter iof redan som hon kommer få det :-)

Roligt att minnas när de kom till världen, det lär man väl aldrig glömma, på "gott och ont".



Ha en superfin dag imorgon.

Kram.

2009-11-16 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0