Oooo va lat jag varit...

Inte skrivit på lääänge nu ju... Tar mitt straff.. =)
Va händer i lilla Åsele då??
Jadu, veckan som var hade Emanuel lov från skolan så vi hann med en del aktiviteter som ansiktsmålning, ponnyridning och scrapbooking.. :) Mycket uppskattat.. !!
Åkte själv dit på att köpa mig lite material för att scrappa lite.. ;) Ska sätta min nu nån kväll då jag känner mig lite extra pysslig.. :)

I helgen vart de tapetsering av lillans rum.. Efter lite gorm, fel skärning och för lite tapet så är det då nästan klart..haha!!
Blir fin färg! Ska fixa en fin tjejbård och har målat vitt bakom elementet.. :) Så nu ska det bara inredas med, kommer bli jättenöjd, fööörutom då att jag velat lägga klicka golv, göra klart tvättstugan måla toan nere i mysig färg..hahaa!! men pengar, pengar å pengar. Allt kostar ju och man ska ju inte ha för bråttom..
Men NI vet är såå kul med nytt å fräscht.. :)

Efter tapetseringen bjöd min gubbe hela familjen plus hans mamma och pappa, bror med familj ut och äta på pizzan. Vart jättetrevligt..God mat och dryck.
Han e allt bra snäll..=)

Söndag kan jag säga att vi var LAT!! LAT!! LAT!! Gjorde inte många knop, men ack så skönt!

Den här veckan är som vanligt skola/dagis plus att jag ska jobba en dag imorron. Sååå härligt. E såå less gå hemma, just ja har ju fått praktik på Emmas här i Åsele en lunch servering. Känns spännade, alltid jobbigt börja me nå nytt men roligt då man kommit in i arbetet. Får bara se när det blir dax allt pappers jobb tar ju ett tag.
Söker just nu oxå jobb som personlig assistent, så håll tummarna för mig. Även om det inte är mitt dröm jobb får man ju en riktig lön plus semester och allt annat jobb medför.

Nä nu ska jag se om jag hittar någon fin bård..

Ha det götta..!! =)







Kommentarer
Postat av: Jossan

ja det var på tiden att det kom ett inlägg ;-)



kul med renovering eller iaf uppfräschning - det låter som ni kommit en bit på vägen. jag är likadan, vill ha allt fixat på en gång hehe.

lycka till med fortsättningen.



kram.

2009-11-03 @ 17:58:37
Postat av: Jennie

Tack...=) jaa de är livsfarligt och börja.. ;) Nu kikar jag på blocket finns ju såå fina möbler..haha!!

2009-11-03 @ 19:17:28
URL: http://familyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0