WRUUUUUUUUUUM!!

JAG har kört skoooter, MIN skoter..:P
Såååååå jag längtar nu!!!! Vill ha snööö, snöööö...!! NUUUUUUU!!!

Barnrummet är klart förresten vart så fint.. :)) Magnus var på Rusta i Umeå och där sålde dom ut bårder för hela tio kronor, fick tag i en rätt neutral med björnar. Men den vart de iallafall. Lillan är mycket nöjd och de är så roligt få göra fint och nytt. Dessutom fick jag och M testa på att sammarbeta, de gick faktiskt BRA.. :)  Inte så mycket tjafs och bården vart då rätt rak.. ;)

Idag ringde dom från AMS dom ska tipsa en om att jag finns så har jag tur nu får jag lite städ varje vecka är alltid något att börja med och de är för ISS dom är ju stor i Sverige så får man in en fot så kan de ju rulla på.

I helgen blir de mer städ här hemma i huset. Blir skönt få bort alla saker som ligger överallt, dom frågar alltid om jag inte är klar snart på återvinningsstation..hahaa!! Är där en ggn i veckan med mer som kastas.
Förutom de blir de väl inte så mycket annat får se vad som hittas på. Skönt det med att inte veta.
Förmodligen lite eldande i grillringen iallafall.

Ha en trevlig helg.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0