Alooone...

Nu har gubben börjat jaga, så  nu ser man inte han mer på helgerna.. *Snyft* Men bra att man får saknar varann så mycket mysigare då han kommer hem ju.. :)
Dessutom klagar man ju inte då man får ta fram älgsteken.. :)

Själv har jag lagt barnen, ska snart hänga tvätten och sen ta en låång skön dusch..
Har jobbat i skolköket i veckan, jätteskoj. Önska jag fick fortsätta där.. :)

Igår kom våran nya frysbox, JA observera VÅRAN.. :) Vi har handlat våran riktigt lite dyrare gemensamma pryl till huset nu... :) Den e så fin *S* Lite större än den som fanns och vit.. :)

Imorgon åker jag och barnen till Umeå för att hälsa på mamma och mina vänner =) Blir trevligt, barnen ska få åka på leos lekland plus att D ska ha dom och fara till äventyrslekparken medan jag får shoppa lös. =)))))
Såå sköönt åka å handla själv. Ska fixa tapeter till Elinas rum, guuud så kul. Sen blir de att handla lite på Jula och Willy`s. Är ju som lite billigare än ICA i åsele.. :)

Nä nu ska jag glo vidare på tvn för att sen sövva lite..:) Tar ju på att vara en hard working women.. :)



Kommentarer
Postat av: Jossan

åh, det är så trist när de är borta, spelar ingen roll om det är en helg eller en vecka. Det gör fn lika ont ;-)



Ha det bra i Umeå och hälsa mamsen!

Kram.

2009-09-11 @ 09:14:33
URL: http://lillaego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0